In verband met het vieren van ons 25-jarig jubileum is het museum op zaterdag 18 mei gesloten voor publiek. We zien u graag een andere keer!

BELANGRIJK: Parkeren ‘Boerderij in Wintersfeer’

Door de vele regenval van de afgelopen weken is het haast onmogelijk om in een weiland te parkeren. U wilt ook graag met schone schoenen weer in uw auto kunnen stappen bij vertrek. U kunt verhard parkeren bij de kerken Luctor et Emergo en de VEG. Er rijdt permanent gratis een grote pendelbus van- en naar de winterfair. U kunt om de 10 minuten in- en uitstappen!

Andere mogelijkheden zijn sportpark Owios (na 12.00 u.) en sporthal De Talter (beide 10 min. loopafstand).

Met de fiets komen is natuurlijk ook een prima mogelijkheid. De fiets kan vlak voor de Boerderij worden geplaatst. Ook op deze manier heten we u van harte welkom!