Standhouders gevraagd voor brocante, kleedjes- en kofferbakverkoop

Gelderse Museumdag 04Boerderijmuseum ‘De Bovenstreek aan de Bovenstraatweg 10A in Oldebroek houdt op de zaterdagen 30 mei (tijdens het schaapscheerdersfeest) en zaterdag 24 oktober (tijdens de Gelderse museumdag) van 10.00 tot 16.00 uur een brocantemarkt en een kleedjes- en kofferbakverkoop.

Standhouders op de brocantemarkt betalen 10 euro voor een twee meter brede tafel en 20 euro voor een kraam. Voor de kleedjes- en kofferbakverkoop kost een standplaats 3,50 euro. Genoemde tarieven voor de brocantemarkt zijn bedoeld voor één verkoper, inclusief koffie/thee en exclusief btw.

Geïnteresseerden kunnen zich per mail opgeven bij bovenstreek@hetnet.nl of telefonisch via nummer 0525 – 63 1457. Na aanmelding volgt nadere informatie.